• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична робота

ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ ТА ФОРМИ


МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З ПЕДАГОГІЧНИМИ КАДРАМИ

Методична робота як система цілеспрямованої, теоретичної, практичної, колективної та індивідуальної діяльності педагогів спрямована на підвищення педагогічної мобільності та професійної майстерності вчителів в усіх аспектах дає можливість виділити традиційно притаманні їй основні функції:

діагностичну, яка дає можливість виявити розрив між рівнем компетентності та вимогами до професійної діяльності вчителя на рівні встановлених державних стандартів;

відновлюючу, яка передбачає поповнення та поглиблення знань відповідно до змін у змісті освіти;

коригуючу, яка передбачає внесення змін до науково-методичної інформації з урахуванням нових психолого-педагогічних теорій до потреб кожного вчителя;

компенсаційну, яка сприяє оновленню знань і вмінь педагогів відповідно до потреб життя, формуванню професійної мобільності педагогів;

прогностичну (випереджуючу), яка вимагає визначення знань та вмінь, необхідних педагогам у майбутньому;

моделюючу, яка забезпечує розроблення перспективи та орієнтирів педагогічної діяльності;

У 2020/2021 навчальному році методична робота школи спрямована на реалізацію проблемної теми: «Створення оптимальних умов для формування ключових компетентностей особистості шляхом впровадження інноваційних освітніх технологій засобами краєзнавства»

Для вирішення цієї проблеми поставлені такі завдання :

· наукова підготовка педагогів;

· оволодіння інноваційними формами та методами навчання;

· пізнання вікових та психологічних особливостей учнів;

· оволодіння системою моніторингу результативності своєї педагогічної діяльності кожним вчителем та планування подальшої роботи, направленої на підвищення професійної майстерності;

· вивчення та застосування нових навчальних планів, програм, підручників, посібників тощо;

· діагностика та створення банку даних професійної підготовки педагогів;

· забезпечення високого наукового та методичного рівня навчання;

· удосконалення форм роботи по запровадженню нетрадиційних форм і методів організації навчання, інноваційних технологій та передового педагогічного досвіду;

· заохочування та залучення вчителів до науково-дослідницької та експериментальної роботи;

· активізація співробітництва вчителя й учня на уроках, направлених на розвиток самостійної праці школяра;

· активізація роботи школи молодого вчителя;

· активізація роботи методичних кафедр та творчих груп вчителів з актуальних питань навчально-виховного процесу;

· забезпечення методичною радою надання допомоги вчителям з питань реформування школи, зв’язаних з впровадженням 12-бальної системи оцінювання навчальних досягнень учнів, тематичним оцінюванням та впровадження тестування як засобу підвищення ефективності навчання та контролю;

· розширення ділових контактів з вищими навчальними закладами міста;

· підвищення практичної спрямованості у роботі методичної ради;

· активізація роботи учителів з метою розвитку природних здібностей школярів, творчої співпраці вчителя й учня та залучення до роботи в Малій академії наук;

· введення в навчальний процес комп’ютерно - орієнтованих технологій;

· організація, інформаційно - методичне і нормативно-правове супроводження роботи з метою реалізації нормативно-законодавчих документів та регіональних програм з питань соціального захисту дітей.

З метою удосконалення особистісно орієнтованого спрямування усіх аспектів освітнього процесу, підвищення рівня педагогічної майстерності визначити, як основні, наступні форми методичної роботи:

Колективні форми роботи:

· педагогічна рада;

· методична рада;

· методична оперативна нарада;

· методичне об’єднання;

· творчі групи по впровадженню інноваційних технологій;

· методичні івенти;

· психолого - педагогічні семінари;

· педагогічні виставки;

Індивідуальні форми роботи:

· методичні консультації;

· співбесіди;

· робота над методичною темою;

· атестація;

· курси підвищення кваліфікації;

· творчі звіти;

· самоосвіта вчителів;

· участь у професійних конкурсах;

· аналіз уроків.

Кiлькiсть переглядiв: 279

Коментарi